کد خبر 270730
۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲

لیگ برتر فوتبال؛ پیروزی نساجی مازندران مقابل استقلال در نیمه نخست

لیگ برتر فوتبال؛ پیروزی نساجی مازندران مقابل استقلال در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با برتری یک بر صفر نساجی مازندران به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی  حیات، تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران امروز (جمعه) در شرایطی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر رفته اند که هر دو تیم نیاز مبرم به پیروزی و کسب سه امتیاز کامل دارند.

قضاوت این مسابقه را علی صفایی با کمک های محمد علی پور متقی و و یعقوب سخندان بر عهده دارند.

آبی‌پوشان تهرانی که در آخرین بازی خود در لیگ برتر به استقلال خوزستان باختند و با حاشیه های زیادی درگیر شدند در شرایطی پا به این جدال گذاشتند که در لیگ نخبگان آسیا شروعی طوفانی داشتند و با سه گل الغرافه قطر را در هم کوبیدند.

جواد نکونام برای برای پایان دادن به وضعیت نه چندان مساعد در جدول رده‌بندی لیگ برتر و بازگشت خوب در فوتبال ایران به دنبال پیروزی است.

نساجی مازندران که فصل را با ساکت الهامی به بدترین شکل ممکن آغاز کرد و در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفته است می‌خواهد از این میزبانی بهترین استفاده را کند. او که پس از باخت به چادرملو یزد استعفا داد به صورت موقت ابقا شده و اگر امروز هم نتیجه نگیرد هیچ بعید نیست برکنار شود.

الهامی که کوین یامگا ستاره سال‌های اخیر استقلال را به به تازگی جذب کرده از دقیقه اول او را به زمین فرستاد تا از وجود او مقابل تیم سابقش نهایت استفاده را ببرد.

دقیقه ۱۴: استقلال‌ توسط رامین رضاییان به کل رسید اما کمک داور به نشانه آفساید پرچمش را بالا برد، او اعتقاد داشت جلال‌الدین ماشاریپوف در موقعیت آفساید قرار داشت.

دقیقه ۱۷: شوت محکم ماشاریپوف یوان پولی دفع کرد و در برگشت داور آفساید بازیکنان آبی‌پوش را اعلام کرد.

دقیقه ۲۳:سانتر خطرناک بازیکنان نساجی مازندران به حامد پاکدل رسید و او در شرایطی که فرصت خوبی داشت نتوانست بهره لازم را ببرد و این موقعیت را به سادگی ازدست داد.

دقیقه ۳۳: لیز خوردن کوین یامگا در محوطه جریمه نساجی این فرصت را در اختیار میلاد زکی پور قرار داد تا با پولی تک به تک شود ولی شوت این بازیکن را دروازه‌بان نساجی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۵: پاس امیر محمد هوشمند در پشت مدافعان استقلال به فرزاد زامهران رسد و در حالی که این بازیکن با سید حسین حسینی تک به تک شده بود کاپیتان استقلال ناجی دروازه تیمش شد.

دقیقه ۴۱: موقعیت عالی گلزنی برای نساجی که شوت مهاجم نساجی توسط حسینی دفع شد و در ادامه سرنگونی بازیکن نساجی در محوطه جریمه را داور پنالتی تشخیص نداد اما در ادامه var پنالتی اعلام کرد. یامگا پشت توپ ایستاد و آن را بر خلاف جهت سید حسینی تبدیل به گل کرد.

ترکیب نساجی:

🔸لوآن پولی، امیر جان ملکی، امیر سام دلیری، منصور باقری، فرزاد زامهران، امیرمحمد هوشمند، حامد پاکدل، محمدرضا عباسی، کوین یامگا، سیفی و مهرداد ضیایی

ترکیب استقلال :

سید حسین حسینی، سامان فلاح، روزبه چشمی، رامین رضاییان، زبیر نیک نفس، میلاد زکی پور، اندونگ، آرمان رمضانی، رافائل سیلوا، ماشاریپوف، محمدحسین اسلامی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha